در حالی که تنها یک روز از عرضه Rime برای Nintendo Switch میگذرد به نظر میرسد که نسخههای عرضه شده زودتر از موعد برای نقد و بررسی دارای مشکلات فنی بسیار زیادی بوده است که از میان آنها میتوان به نرخ فریم پایین و لودینگهای طولانی اشاره کرد.
در جلسه AMA (هر چیزی میخواهی بپرس) شب گذشته وبسایت ردیت، سازندگان بازی در مورد مشکلات زیاد ساخت Rime برای Nintendo Switch صحبت کردند. البته باید گفت که نسخه PS4 نیز دارای مشکلات مخصوص به خود بود. سازندگان در پاسخ به برخی از سوالات گفتند:« ذات بازی Rime و مناطق طراحی شده مشکل اصلی ما بودند. ما باید تصمیم میگرفتیم که یا لودینگ به میانه بازی اضافه کنیم یا بازی را کاملا از اول بسازیم. ما تصمیم گرفتیم تا وقفههای کوچک در بازی ایجاد کنیم تا مجبور به ساخت بازی از پایه نباشیم.»
آنها ادامه دادند:« Rime با نرخ فریم 30 و وضوح تصویر 720P اجرا میشود البته وقتی روی پایه قرار داشته باشد. این ویژگیها برای ما رشد بزرگی نسبت به زمانی که بازی را معرفی کردیم، بودند. ما تمام تلاش خود را کردیم تا این بازی در بهترین شکل خود اجرا شود.»
نظری ارسال کنید