مدت زمان زیادی به عرضه Xbox One X، کنسول قدرتمند میان نسلی مایکروسافت باقی نمانده است اما به نظر این کنسول فقط نسخهای ارتقا یافته از Xbox One نیست بلکه قدرت را بسیار بیشتر افزایش داده و حتی در زمینه استفاده از تکنولوژیهای جدید نیز پیش قدم بوده است.
شاید سوال اصلی این باشد که چه میزان تلاش برای سازندگان نیاز است تا از قدرت این کنسول در بازی خود بهره ببرند؟ این سوال پاسخهای گوناگونی دریافت کرده و اگر استفاده از این قدرت برای تیمی سخت باشد قطعا از آن بهره نخواهند برد. در مصاحبهای که به تازگی با سازندگان Middle-Earth Shadow of War انجام شده، کارگردان هنری بازی MattAllen در این مورد توضیحاتی ارائه کرده است.
او گفت:« از لحاظ محتوایی، مدت زمان زیادی طول نکشید که ما نسخه مورد نظر خود را روی Xbox One X اجرا کردیم. از لحاظ مهندسی نیز به خاطر اینکه این کنسول شباهات زیادی به Windows 10 دارد و بازی ما از قبل روی Windows 10 اجرا میشد تقریبا به یک روز زمان برای اجرای بازی به صورت کامل روی Xbox One X نیاز داشتیم. گرچه این نسخه چندان بی ایراد نیز نبود و برای بهبود آن باید کار اضافه زیادی انجام میدادیم. بسیاری از این کارهای جدید و اضافه به نوعی مربوط به قدرت جدید این کنسول مثل HDR بود که برای پیاده سازی درست آن به مدت زمان بیشتری نیاز داشتیم.»
نظری ارسال کنید