اخبار بازی

صحبت‌های مایکروسافت در مورد آینده سری Fable

صحبت‌های مایکروسافت در مورد آینده سری Fable

سال گذشته بود که مایکروسافت اعلام کرد قصد بستن استودیوی بریتانیایی Lionhead، سازنده سری Fable و Black & White را دارد. این تعطیلی بدان معنی بود که بازی مورد انتظار و انحصاری Fable Legends که به نوعی یکی از بازی‌های بزرگ Xbox One بود به صورت کلی کنسل شد.

بعد از مدتی امسال مایکروسافت یک بازی کارتی بر اساس این سری با نام Fable Fortune را به بازار عرضه کرد اما آیا در آینده می‌توانیم دوباره شاهد ساخت یک بازی کامل از سری Fable باشیم؟ رئیس بخش نشر بازی‌های مایکروسافت Shannon Loftis در مصاحبه با GameSpot اعلام کرد که مایکروسافت علاقه زیادی به این سری دارد. یکی از دلایل اصلی مهاجرت Loftis به انگلستان کمک به فرآیند ساخت Fable 2 در سال‌های گذشته بود.

او در این مصاحبه گفت:« من علاقه شخصی به Fable دارم و یکی از دلایل مهاجرتم به انگستان کمک به تیم سازنده Fable 2 بود. ما به این IP علاقه زیادی داریم اما در حال حاضر نمی‌توانم بگویم که آیا در آینده به ساخت دوباره Fable باز خواهیم گشت یا خیر.» مایکروسافت ایده‌های بزرگی برای Fable Legends داشت و قرار بود این اثر یک بازی Free-to-Play با المان‌های Coop باشد که شاید بیش از ده سال عمر کند اما این امر به واقعیت نزدیک نشد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − نه =