اخبار بازی

صحبت‌های مدیر Bioware درباره بسته‌ قابل دانلود Mass Effect Andromeda

صحبت‌های مدیر Bioware درباره بسته‌ قابل دانلود Mass Effect Andromeda

وی جی مگ: در ناموفق بودن Mass Effect Andromeda شکی نیست. اثری که نتوانست از هیچ لحاظ گیمر‌ها و منتقدان را به عنوان ادامه یک سری موفق راضی نگه دارد. امروز مدیر Bioware در مورد برخی از مشکلات و به خصوص عدم عرضه بسته قابل دانلود برای این بازی صحبت کرد.

به گزارش وی جی مگ، عدم عرضه بسته الحاقی برای بسیاری از گیمر‌ها غیر قابل قبول بود. آنها انتظار داشتند که Bioware پشتیبانی بسیار بهتری از این بازی داشته باشند. Casey Hudson مدیر Bioware که به تازگی مدیریت را بر عهده گرفته است توضیحاتی را در مورد بسته قابل دانلود Mass Effect Andromeda ارائه کرد. او در مورد DLC با نام Quarian صبت کرد.

از نظر مدیر Bioware ساخت این بسته قابل دانلود برای تیم بسیار خسته کننده بود و این مسئله حتی به گیمر‌ها نیز انتقال داده شده بود. این تجربه باعث شد تا آنها درک کنند تمرکز روی وقایع مهم دنیا، داستان و روایت داستان برای گیمر‌های هوادار بازی‌های Bioware بسیار مهم است. از نظر Hudson این روحیه در ساخت Anthem بازگشته است و این اثر روح ساخته‌های Bioware را در درون خود ارائه می‌کند. امید بسیار زیادی به Anthem ساخته جدید Bioware وجود دارد. این بازی در سه ماهه ابتدایی سال 2019 برای PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع: Dualshockers

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 2 =