اخبار بازی

صحبت‌های ناشر Red Dead Redemption 2 در مورد Loot Box

صحبت‌های ناشر Red Dead Redemption 2 در مورد Loot Box

طی کنفرانس برای سرمایه‌گذاران سویسی در 21مین کنفرانس سالیانه تکنولوژی در شهر Arizona، از رییس شرکت Take-two آقای Karl Slatoff درباره جنجال‌های اخیر لوت‌باکس‌ها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی‌ها سوال شد.

Slatoff این‌گونه اظهار می‌کند به نظر او و شرکت Take-two، این‌گونه موارد ارتباطی با قمار ندارد و نظرشان در این باره هم‌راستا با سازمان The European Space Agency (آژانس فضایی اروپا) است. البته لازم به ذکر است Slatoff هیچ‌گونه اشاره‌ای مبنی بر قصد آن‌ها برای استفاده از این موارد در بازی‌های آینده‌شان نکرد.

از منظر عکس‌العمل مصرف‌کنندگان نیز، آقای Slatoff توضیح می‌دهد که به نظر او، تمامی مشکلات، مربوط به محتوای خود بازی و محتویات دیگری است که بعد از انتشار بازی برای آن عرضه می‌شود و تمامی این موارد باید برای تعامل پلیرها با بازی تمرکز کند. تا زمانی که حواس شما کاملا روی این موضوع باشد مشکلی پیش نخواهد آمد زیرا مصرف‌کننده نیز از چیزی که به‌دست می‎‌آورد خرسند خواهد بود. کمپانی‌ها نمی‌توانند خریدار را مجبور به خرید چیزی کنند. اما می‌توانند حداکثر تلاش خود را به‌کار گیرند تا بهترین تجربه ممکن برای تعامل با بازی را خلق کنند. و این تعامل می‌تواند ارزش بسیاری در فرنچایزهای حوزه سرگرمی ایجاد کند. همیشه نیز به همین روال بوده است.

او براهمیت ارائه بهترین تجربه ممکن برای مخاطب تاکید می‌کند، با این هدف که شما بتوانید پلیر را برای بازه زمانی طولانی‌تر و به‌طور عمیق‌تری با بازی خود درگیر کنید. پشتیبانی از بازی بعد از عرضه ابتدایی آن نیز کلید این موفقیت بوده و ارائه محتویات اضافی برای بازی، همان چیزی است که مخاطب از شما می‌خواهد.

البته این شیوه برخورد برای Take-two، شیوه جدیدی محسوب نمی‌شود. آن‌ها این‌کار را در دهه نود نیز با عرضه پک‌های الحاقی برای سری Civilization انجام می‌دادند. Slatoff ادامه می‌دهد که آن‌‌ها هم‌چنان در فاز ابتدایی اکتشافی و چرخه درآمد خود هستند. زیرا این ناشر هم‌چنان به‌دنبال کسب شناخت بیشتر از مخاطب و مصرف‌کننده‌ای است که هر سال نیز تغییر می‌کند. حالا ابزارهای تحلیلی بسیاری وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد هرآنچه که مخاطب می‌خواهد را برای او فراهم کنید.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 2 =