اخبار بازی

صحبت‌های نینتندو در مورد Nintendo Labo

صحبت‌های نینتندو در مورد Nintendo Labo

وی جی مگ: وقتی اولین بار نینیتندو از گجت مقوایی Nintendo Labo پرده برداری کرد، استقبال بسیار خوبی از آن انجام شد اما پس از مدتی مردم سوالات بسیار زیادی در مورد کیفیت ساخت و دلیل اصلی انتخاب نوع مقوایی مطرح کردند. البته قیمت تقریبا گران آن نیز ابهامات زیادی به وجود آورد.

به گزارش وی جی مگ، نینتندو در جلسه پرسش و پاسخ به برخی از این ابهامات پاسخ داد. Shinya Takahashi از نینتندو در این مورد گفت:« به نظر ما فرآیند آزمون و خطا در این محصول بسیار جالب است. ما ابتدا اینکار را با یک ربات انجام دادیم و در انتنها ایده‌ها به Nintendo Labo منجر شد. چیزی که همه مردم می‌توانند از قسمت‌های مختلف آن لذت ببرند. نه اینکه صرفا از محصول نهایی لذت ببرند بلکه مردم می‌توانند بخشی از تیم سازنده باشند و محصولاتی که خودشان آنها را ساختند حتی تعمیر کنند.»

بر اساس صحبت‌های Takahashi استفاده از مقوا به خاطر فرهنگ ژاپن است. در ژاپن برای بازی کردن بچه‌ها و ایجاد حس خلاقیت آنها را به ساخت وسایل مختلف با مقوا تشویق می‌کنند.

این گجت که قیمتی معادل با 70 الی 80 دلار دارد به نوعی می‌تواند رقیب Lego باشد. این در حالی است که Lego کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و سالیان سال می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد اما آیا این استاندارد برای Nintendo Labo نیز لحاظ شده است. این چیزی است که فقط در آینده می‌توانیم در مورد آن صحبت کنیم.

صحبت‌های نینتندو در مورد Nintendo Labo

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 9 =