اخبار بازی

صحبت‌های کارگردان The Last of Us Part 2 در مورد منابع الهام‌بخش برای ساخت این اثر

صحبت‌های کارگردان The Last of Us Part 2 در مورد منابع الهام‌بخش برای ساخت این اثر

وی جی مگ: امروز Neil Druckman، کارگردان The Last of Us Part 2 در مورد منابع الهام‌بخش برای ساخت این اثر در D.I.C.E. 2018 صحبت کرد.

به گزارش وی جی مگ، Druckman در صحبت‌های خود گفت:« یک سریال به تازگی از Netflix به نام The End of the F***ing World پخش شده است که داستان بسیار خوب و بازیگرانی بسیار خوب دارد. این سریال تیم سازنده The Last of us Part 2 را برای نوشتن دیالوگ تحت تاثیر قرار داده است.» Druckmann در ادامه اشاره کرد که Children of Men نیز در نسخه اول الهام بخش آنها بوده است.

کارگردان The Last of Us Part 2 در ادامه نیز از منبع الهام بخش دیگری برای ساخت نسخه اول صحبت کرد. Druckmann گفت که از ایده‌های خودش برای ساخت نسخه اول نیز استفاده کرده بود. این ایده‌ها ترکیب دنیای ICO و شخصیت‌های Sin City بود. شخصیت اصلی نیز پلیسی با مشکلات قلبی بود که باید از دختری در طول بازی محافظت می‌کرد. یکی از مکانیزم‌های اصلی بازی اجبار گیمر برای بازی کردن با شخصیت دختر در مواقعی بود که پلیس دچار حمله قلبی می‌شد. در حالی که این ایده توسط George Romero برای ساخت یک بازی رد شد، در نهایت با ایجاد برخی از تغییرات شاهد پیاده‌سازی آن در The Last of Us بودیم.

Druckmann اشاره کرد که این بازی‌ها البته صرفا از یک ایده خاص ساخته نمی‌شوند و ایده‌های بسیار زیادی از افرادی که روی پروژه کار می‌کنند در نهایت کلیت یک بازی را تشکیل خواهد داد. در ابتدای ساخت پروژه The Last of us اصلا قرار به ساخت چنین بازی نبود و تیم سازنده قصد ساخت نسخه‌ای جدید از Jak and Daxter به صورت ریبوت شده را داشتند. Druckmann در این مورد گفت:« ما از تیم مدیریت استودیو خواستیم تا روی پروژه متفاوت کار کنیم و آنها نیز موافقت کردند. ما شروع به صحبت در مورد بازی جدید کردیم و به این نتیجه رسیدیم که باید در این اثر شخصیت‌ها از طریق گیم‌پلی رشد داده شوند و در نهایت این ایده در The Last of Us پیاده سازی شد.»

صحبت‌های کارگردان The Last of Us Part 2

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 − 4 =