اخبار بازی

صحبت‌های کپکام درباره Marvel vs Capcom Infinite

چند ماه پیش بود که کپکام Marvel vs Capcom Infinite را برای عرضه در سال جاری میلادی معرفی کرد و حالا مسئول بخش اروپای این شرکت یعنی استوارت ترنر در مصاحبه‌ای جدید درباره این بازی اطلاعات جالب توجهی را ارائه کرده.

در این مصاحبه ترتر توضیح داده که «هرچند Street Fighter 5 نتوانست عرضه موفقیت‌آمیزی را تجربه کند اما حالا در جایگاه مناسبی قرار دارد و ما همچنان قصد داریم از آن پشتیبانی کنیم.» از دید ترنر Street Fighter 5 شاید مخاطب‌های جدی‌تر و حرفه‌ای‌تری داشته باشد اما Marvel vs Capcom Infinite می‌تواند تعداد بیشتری از گیمرها را به خود جذب کند.

اکثر بازی‌هایی که طی چند سال گذشته در ژانر مبارزه‌ای وارد بازار شده‌اند، ساختارهای پیچیده‌ای داشته‌اند و حتی اتمام بخش آموزشی آنها برای بخشی از گیمرها سخت بوده اما کپکام قصد دارد با Marvel vs Capcom Infinite نه تنها از این رویه دوری کند بلکه ساختاری را ایجاد کند که گیمرهای معمولی و حرفه‌ای به یک اندازه از بازی لذت ببرند.

ترنر اعتقاد دارد که Marvel vs Capcom Infinite مطمئنا مخاطب‌های بیشتری نسبت به Street Fighter 5‌ پیدا می‌کند. بازی که از دید کپکام برای گیمرهای تازه‌کار ساده‌ است و جزئیاتی در گیم‌پلی آن قرار گرفته که می‌تواند مخاطب‌های حرفه‌ای را راضی نگه‌ دارد. در حال حاضر Marvel vs Capcom Infinite تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما مشخص شده که امسال برای PC، Xbox One و PS4 منتشر می‌شود. گیمرها می‌توانند در حال حاضر Ultimate Marvel vs Capcom 3 را تجربه کنند که چندی پیش برای پلتفرم‌های این نسل عرضه شد.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 1 =