اخبار بازی

صحبت‌های یوبی‌سافت در مورد Loot Box در بازی‌ها

صحبت‌های یوبی‌سافت در مورد Loot Box در بازی‌ها

وی جی مگ: در جلسه مربوط به دیدار سرمایه‌گذاران با سران یوبی‌سافت، مدیرعامل این شرکت Yves Guillemot و رئیس بخش مالی Alain Martinez صحبت‌هایی در مورد Loot Box، استفاده از آنها در بازی و پرداخت درون برنامه‌ای مطرح کردند.

به گزارش وی جی مگ، Martinez در ابتدا اشاره کرد که پرداخت درون برنامه‌ای کمک زیادی به درآمد این شرکت کرده است. در 9 ماه گذشته از سال مالی جاری شرکت، میزان کاربر‌های موبایل 34 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. خرید دیجیتال توسط گیمر‌ها 87 درصد افزایش داشته و مبلغی معادل 319 میلیون یورو بوده است.

Guillemot در ادامه اشاره کرد که گیمر‌ها خرید دیجیتالی بسیار خوبی در Assassin’s Creed Origins انجام دادند که نسبت به نسخه‌های قبلی افزایش قابل توجهی داشته است. او طولانی بودن بخش داستانی Assassin’s Creed Origins را دلیل خوبی برای این افزایش می‌داند. Martinez در ادامه گفت که یوبی‌سافت در سال آینده مالی 4 بازی بزرگ دیگر را منتشر خواهد کرد. پس تا به اینجا دو بازی دیگر وجود دارند که تا به امروز حتی معرفی نشدند!

همچنین از Martinez در مورد Loot Box سوال شد. او اشاره کرد که بازی‌ها و Loot Box باید به گونه‌ای طراحی شوند که گیمر اجباری را برای خرید آنها حس نکند. از نظر Martinez گیمرها باید حق انتخاب داشته باشند که دوست دارند اینکار را انجام دهند یا خیر. یوبی‌سافت عقیده دارد پیاده‌سازی سیستم پرداخت درون برنامه‌ای در بازی‌های Rainbow Six Siege و Assassin’s Creed Origins و دیگر بازی‌های این شرکت مثل For Honor، The Division و … به خوبی انجام شده است. تمام این بازی‌ها از طریق پرداخت درون برنامه‌ای مناسب به درآمد بسیار خوبی دست پیدا کردند.

صحبت‌های یوبی‌سافت در مورد Loot Box در بازی‌ها

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − دوازده =