اخبار بازی

صحبت‌های یکی از سازندگان سه‌گانه Metroid Prime درباره نسخه چهارم

صحبت‌های یکی از سازندگان سه‌گانه Metroid Prime درباره نسخه چهارم

وی جی مگ: در E3 2017 بود که برای اولین بار ساخت Metroid Prime 4 به صورت رسمی برای Nintendo Switch مورد تایید قرار گرفت. تقریبا تنها اطلاعاتی که از این بازی مشخص شده این است که Metroid Prime 4 توسط تیم سازنده سه‌گانه اصلی یعنی Retro Studios ساخته نخواهد شد!

نینتندو از تیم سازنده نسخه چهارم به عنوان یک تیم با استعداد که به زودی معرفی می‌شود یاد کرده است. این تیم توسط تهیه کننده قدیمی یعنی Kensuke Tanabe رهبری خواهد شد. استودیوی Retro از زمان عرضه آخرین نسخه سه گانه اصلی Metroid Prime تغییرات بسیار زیادی داشته است. آخرین نسخه Metroid Prime ساخته شده توسط این استودیو بیش از یک دهه پیش روی Wii منتشر شده بود. این تیم همچنین دیگر علاقه به ساخت نسخه جدید Metroid Prime نداشت و به ساخت نسخه ریبوت Donkey Kong Country پرداخت.

به گزارش وی جی مگ، یکی از اعضای سابق این استودیو که در ساخت سه‌گانه اصلی Metroid Prime شرکت داشت، مهندس فنی ارشد یعنی Jack Matthews بود. او در مصاحبه با Shinesparks در مورد اهداف نسخه اولیه که روی GameCube عرضه شده بود صحبت کرد و گفت:« برای من هدف اصلی نگه داشتن نرخ فریم روی عدد 60 بود. این رویه فقط مربوط به برنامه‌نویسی نبود بلکه باید از لحاظ فنی و هنری نیز به آن پرداخته می‌شد. من تیم سازنده را با نرخ فریم 60 خیلی اذیت کردم.» او همچنین نظر خود در مورد Metroid Prime 4 را اینگونه اعلام کرد:«اولش احساس عجیبی داشتم که چیزی میان تاسف و عصبانیت بود. من به این خاطر عصبی بود که نینتندو ساخت این بازی را به استودیویی جز Retro سپرده است. من حس می‌کنم که Metroid Prime و استودیوی Retro جزئی از یکدیگر هستند. این تصمیم مرا خیلی عصبی کرد در حالی که 8 سال است دیگر در آنجا کار نمی‌کنم.»

Matthews در ادامه صحبت‌هایش گفت:« بعد از آن من به این فکر کردم که رفتارم بسیار بچه‌گانه است و تیم Retro نیز از ابتدا از افراد بسیار خبره و کاربلدی تشکیل نمی‌شد اما توانست در نهایت Metroid Prime را بسازد. پس به نظر انجام اینکار توسط استعداد‌های جوان‌تر می‌تواند بسیار خوب باشد. حالا من منتظر تا ببینیم تیم جدید چه چیزی خواهد ساخت. هر چه که باشد من مطمئن هستم که آن را روی Switch تجربه خواهم کرد.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 2 =