اخبار بازی

صحبت‌های EA در مورد Anthem

صحبت‌های EA در مورد Anthem

امروز کنفرانس UBS Global Technology در آمریکا برگذار شد و رئیس بخش مالی شرکت EA یعنی Blake Jorgensen نیز در این همایش حضور داشت. او بعد از اتمام کنفرانس در مورد پروژه جدید استودیوی Bioware یعنی Anthem صحبت کرد.

او اشاره کرد که EA قصد دارد تا آثاری جدیدی را بسازد تا آنها بتوانند در آینده به فرنچایز‌های موفق تبدیل شوند. یکی از این آثار بدون شک Anthem ساخته استودیوی Bioware است که در مدت یک سال گذشته کم مشکل نداشته است. Jorgensen اشاره کرد که به تازگی دیداری با تیم سازنده و تهیه کننده آن Andrew Wilson داشته است و او آینده‌ای هیجان‌انگیز را برای Anthem پیش‌بینی می‌کند. به نظر EA نظر بسیار مثبتی روی بازی‌هایی که برای عرضه در سال 2018 آماده می‌شوند، دارد.

همچنین Jade Raymond و استودیوی Motive در مونترئال در حال ساخت یک بازی اکشن جدید هستند که به احتمال فراوان در سال مالی 2021 منتشر خواهد شد. (بین ماه آپریل 2020 و ماه مارچ 2021)  Jorgensen در مورد این بازی نیز بسیار هیجان زده به نظر می‌رسید و گفت که گیم‌پلی این اثر به نظر من بسیار عالی خواهد بود. EA به تازگی بیشتر از 100 نفر را برای اضافه شدن به تیم Motive استخدام کرده است.

منبع

برچسب‌هاAnthem Bioware EA ea motive pc PS4 xbox one
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + 10 =