اخبار بازی

صحبت‌های MachineGames درباره بازی Wolfenstein 3

صحبت‌های MachineGames درباره بازی Wolfenstein 3

وی جی مگ: ماه آینده بازی Wolfenstein II: The New Colossus برای Nintendo Switch عرضه می‌شود و به نظر می‌رسد که سازندگان این مجموع از همین حالا به فکر بازی Wolfenstein 3 هستند و قصد دارند با آن مسیر جدیدی را در ژانر شوتر اول شخص اتخاذ کنند.

به گزارش وی جی مگ، آندریاس یرفوس از استودیو MachineGames در مصاحبه اخیر خود با وبسایت یوروگیمر توضیح داده که اصلی‌ترین تمرکز تیم سازنده برای توسعه بازی Wolfenstein 3 ایجاد انتخاب‌ برای گیمر است. رویکردی که در قسمت‌های پیشین نیز تاحدودی وجود داشت اما قرار است در آینده این مجموعه بازی نقش پررنگ‌تری را ایفا کند. مسئولین MachineGames توضیح داده‌اند که قصد دارند در سومین ایستگاه از مجموعه Wolfenstein باز هم ساختار بازی را تغییر داده و آن را وارد مرحله جدیدی کنند.

البته آنها در ادامه به این نکته اشاره داشته‌اند که انتظار قرار گرفتن بازی Wolfenstein 3 در ژانر نقش آفرینی را نداشته باشید. در نهایت استودیو MachineGames هسته اصلی خود را روی ساخت عناوین شوتر اول شخص متمرکز کرده و بازی Wolfenstein 3 نیز از این قاعده مستثنی نیست. هرچند به نظر می‌رسد نباید به این زودی‌ها منتظر بازی Wolfenstein 3 باشیم اما بعید نیست توضیحاتی را درباره آینده این مجموعه در جریان کنفرانس E3 2018 کمپانی Bethesda بشنویم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + 19 =