اخبار بازی

صحبت‌های Mads Mikkelsen درباره نحوه آشنایی با هیدئو کوجیما

چندی پیش ویدئویی از حضور Mads Mikkelsen در ژاپن و صحبت‌های دوستانه او با هیدئو کوجیما منتشر شده بود اما به تازگی قسمت جدیدی از سری ویدئوهای HideoTube منتشر شده که در آن مد میکلسن بیشتر درباره اینکه چگونه وارد فرایند ساخت Death Stranding شده توضیح می‌دهد.

مد میکلسن در اینباره توضیح داده که «پسر من به خوبی با کوجیما و بازی‌های او آشنا بود. زمانی که به او گفته که قرار است هیدئو را ببینم، پسرم به من گفت که اُه من باید حتما او را ببینم. این افتخار بزرگی است که بتوانم نقشی در پروژه جدید کوجیما داشته باشم.»

این بازیگر شناخته شده هالیوود در ادامه به این نکته اشاره کرده که «پیش از این من اسکن‌های مختلفی را برای فیلم Doctor Strange و دیگر فیلم‌هایی که از ساختار سه بعدی استفاده می‌کردند انجام داده بودم اما مطمئنا نه به اندازه یک بازی ویدئویی در این سطح و اندازه. هرچند ما اساس کار هستیم که تمامی اجزا در ادام تولید می‌شوند. با توجه به این موضوع مجبور بودم اعتماد زیادی به تیم سازنده کنم، چون هیچ ایده‌ای از نحوه انجام کار نداشتم.»

کوجیما در بخشی از این ویدئو توضیح می‌دهد که «مد در ابتدا بعضی کارها را متفاوت از آن چیزی که ما گفته بودیم انجام داد اما زمانی که نتیجه کار را دیدیم، متوجه شدیم که همه چیز درست از آب درآمده.» میکلسن در ادامه می‌گوید: «همیشه کارگردان به ما می‌گوید که چه کاری انجام دهیم اما برخی اوقات ما هم نکاتی را به گفته‌های کارگردان اضافه می‌کنیم. لزوما ترکیب دو خلاقیت متفاوت نتیجه مناسبی نمی‌دهد اما برخی اوقات هم نتیجه بهتر می‌شود هرچند که شما (کوجیما) رئیس هستید !»

Death Stranding به عنوان ساخته جدید هیدئو کوجیما احتمالا در سال 2018 میلادی برای PS4 منتشر می‌شود و بازیگرهایی همچون نرومن ریداس و مد میکلسن در آن ایفای نقش می‌کنند.

صحبت‌های Mads Mikkelsen درباره نحوه آشنایی با هیدئو کوجیما 1
تصویری از برنامه ویدئویی کوجیما که در آن تمامی کارهای مد میکلسن روی میز دیده می‌شود

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + دوازده =

  • من مطمئن نیستم که آیا از این ایده ی استفاده از بازیگرهای مطرح در بازی ها خوشم می آد یا نه! ترجیح می دم شخصیت های بازی ها ناب و نوین باشند.

  • از این مد میکلسون خیلی خوشم میاد .اعتماد به نفس و پرستیژ خاصی داره که مطمئنا کوجیما به خوبی ازش استفاده میکنه.