اخبار بازی

صداگذار Nathan Drake از احتمال ساخت Uncharted 5 می‌گوید

صداگذار Nathan Drake از احتمال ساخت Uncharted 5 می‌گوید

وی جی مگ: به دنبال معرفی Uncharted 4 اعضای استودیو ناتی‌داگ تاکید داشتند این بازی سرانجامی بر داستان شخصیت اصلی آن یعنی Nathan Drake خواهد بود و کار این استودیو نیز با این مجموعه تمام شده است. با این حال با توجه به محبوبیتی که این فرنچایز دارد احتمال ساخت Uncharted 5 امری‌ست که همواره سونی آن را در نظر خواهد داشت هر چند که احتمال حضور Nathan Drake در آن بسیار اندک باشد.

به گزارش وی جی مگ، نولان نورث صداگذار شخصیت Nathan Drake اخیرا در رویداد Supanova Comic Con مصاحبه‌ای داشته و به مانند همیشه موضوع احتمال ساخت Uncharted 5 هم مطرح شد. نورث در این باره توضیح داد «بسیاری از مخاطبین خواستار نسخه پنجم Uncharted هستند اما ظاهرا این مجموعه به انتهای خود رسیده است. بسیار مایه خوشخالی است که افراد چنین فرنچایز نمادینی را فراموش نمی‌کنند. در هنگام ساخت بازی اول، ما به هیچ وجه نمی‌دانستیم که نسخه دومی از این مجموعه در کار خواهد بود. من تنها به خاطر دارم در خصوص انجام نسخه دوم بسیار هیجان‌زده بودم و هنگامی که استودیو ناتی‌داگ نسخه دوم را ساخته و عرضه کرد، تقریبا همه می‌دانستند نسخه سوم و چهارم در راه خواهند بود.»

نولان نورث در ادامه صحبت‌های خود اعتراف کرد که تا زمان شروع فرایند ساخت Uncharted 4 نمی‌دانست که قرار است این بازی پایان‌بخش داستان شخصیت Nathan Drake باشد. «خداحافظی با این مجموعه در عین حال هم تلخ و هم شیرین بود. با این حال به چیزی که ساختیم افتخار کرده و اگر سونی و ناتی‌داگ به این طریق تصمیم گرفتند کار با این مجموعه را به اتمام برسانند من نیز با آن راحت خواهم بود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × چهار =