اخبار بازی

صدرنشینی بازی Vampyr در جدول فروش هفتگی بریتانیا

صدرنشینی بازی Vampyr

وی جی مگ: آخرین جدول فروش هفتگی بریتانیا منتشر شد و در صدر بودن بازی Vampyr از استودیوی DONTNOD Entertainment  تعجب برانگیز است.

به گزارش وی جی مگ، بازی vampyr با کسب متای 74 بر روی پلتفرم PC و متای 72 بر روی پلتفرم PS4 در جایگاه بازی های متوسط قرار می گیرد و با این حال در صدر پرفروش ترین بازی های بریتانیا است. این بازی جایگاه اولی را از بازی FIFA 18 می گیرد. بعد از بازی FIFA 18 عنوان محبوب God of War  که در صدر پرفروش ترین بازی ها در طی هفته های متوالی بود، با کسب متای 94 بسیار موفق ظاهر شد که در جایگاه سوم قرار دارد. در رده بعدی بازی جدید Detroit Become Human که فروش خوبی داشت را مشاهده می کنیم. اثر دیگری که انتظار می رفت در این لیست باشد، بازی Onrush است که در لیست ده عنوان پرفروش نیست و  رتبه 34 را به خود اختصاص داده است!

بازی Vampyr در سال 1918 در شهر لندن روایت می شود که بعد از جنگ جهانی اول، اوضاع خوبی ندارد. شما در بازی با انتخاب های خود پیش می روید که می توانید به خون آشام تبدیل شوید و یا جلوی خود را بگیرید که هر کدام عواقبی دارد و همچنین بازی اکشن خوبی دارد که همین دلایل برای خرید این بازی کافی است.

در زیر می توانید لیست 10 بازی پرفروش بریتانیا را مشاهده کنید:

  1. Vampyr
  2. FIFA 18
  3. God of War
  4. Detroit: Become Human
  5. Far Cry 5
  6. Fallout 4
  7. State of Decay 2
  8. Mario Kart 8 Deluxe
  9. Grand Theft Auto V
  10. Overwatch

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + سه =