اخبار بازی

صدرنشینی Far Cry 5 در بازار بریتانیا برای سومین هفته متوالی

وی جی مگ: با وجود اینکه به نظر می‌رسد جو اولیه ساخته Ubisoft فروکش کرده اما همچنان Far Cry 5 در بازار بریتانیا برای سومین هفته متوالی توانست جایگاه اول را به خود اختصاص دهد. آمار به دست آمده تا روز 14 آپریل را شامل می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در رده‌بندی این هفته Fifa 18 جایگاه دوم را به دست آورده و همچنان به فروش خوب خود ادامه می‌دهد. بازی ریسینگ نینتندو یعنی Mario Kart 8 Deluxe نیز رتبه سوم را بعد از Far Cry 5 و Fifa 18 به دست آورده. ساخته راکستار یعنی GTA 5‌ نیز همچنان در پنج بازی اول پرفروش بریتانیا حضور دارد و توانسته همراه با PUBG رتبه‌های چهارم و پنجم را از آن خود کنند. دیگر بازی انحصاری Xbox One یعنی Sea of Thieves به جایگاه ششم بسنده کرده و توانسته لقب پرفروش‌ترین بازی جدید مایکروسافت در سال جاری میلادی را به دست آورد.

در کمال تعجب Fallout 4 به یکباره صعود قابل توجهی را تجربه کرده و رتبه هفتم را بالاتر از Super Mario Odyssey، Gran Turismo Sport و Crash Bandicoot N Sane Trilogy کسب کرده. با توجه به اینکه God of War این هفته وارد بازار می‌شود احتمالا صدرنشینی Far Cry 5 بعد از سه هفته به پایان می‌رسد.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌هاfar cry 5 fifa 18 GTA 5 PUBG UK chart
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + 9 =