اخبار بازی

صدرنشینی God of War در بازار بریتانیا ادامه دارد

وی جی مگ: فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته بریتانیا منتشر شده و همان‌طور که انتظار می‌رفت God of War توانسته به صدرنشینی خود در این بازار ادامه دهد. این در حالی است که دیگر Far Cry 5 در جایگاه دوم قرار ندارد و به رتبه سوم منتقل شده.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که صدرنشینی God of War در بازار بریتانیا همچنان ادامه دارد این هفته Donkey Kong Country Tropical Freeze توانسته به عنوان جدیدترین انحصاری Nintendo Switch هفته اول خود را در رتبه دوم شروع کرده و Far Cry 5 را به جایگاه سوم منتقل کند. عملکردی که برای مجموعه Donkey Kong قابل قبول است.

در 10 رتبه اول می‌توان شاهد حضور تعدادی از بازی‌های انحصاری Nintendo Switch بود. بازی The Legend of Zelda Breath of the Wild بار دیگر به 10 بازی پرفروش برگشته و در کنار Super Mario Odyssey و Mario Kart 8 Deluxe قرار گرفته. جدای از این آثار PUBG، Fallout 4، Fifa 18 و Star Wars Battlefront 2 نیز در میان رتبه‌های بالای جدول قرار گرفته و تغییر خاصی نسبت به هفته گذشته را احساس نکرده‌اند. از سویی Nintendo Labo که در ابتدا عملکرد خوبی داشت دیگر مورد توجه گیمرها نیست و حالا در جایگاه 13 پرفروش‌ترین بازی‌های بازار بریتانیا قرار گرفته. با توجه به اینکه تا عرضه Detroit و Dark Souls زمان قابل توجهی باقی مانده انتظار می‌رود که فعلا God of War و Far Cry 5 به فروش خوب خود ادامه دهند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + 1 =