اخبار بازی

صدرنشینی God of War در بازار بریتانیا طی ماه آپریل

وی جی مگ: طی چند هفته اخیر که God of War وارد بازار شده توانسته عملکرد مالی خوبی را رقم زده و صدرنشینی بازار بریتانیا را تبدیل به امری ثابت کند. بازی که البته در تاریخ 20 آپریل وارد بازار شد اما اکنون خبر رسیده که توانسته در مجموع ماه آپریل جایگاه اول را به دست آورد.

به گزارش وی جی مگ، آماری که God of War طی هشت روز به آن دست پیدا کرد در سطح ارقامی است که بازی‌های دیگری همچون Horizon Zero Dawn و Monster Hunter World در جریان یک ماه کامل به آن رسیده بودند. دو روز پیش بود که سونی اعلام کرد God of War موفق شده در سه روز ابتدایی عرضه فروشی 3.1 میلیون نسخه‌ای را تجربه کند.

با اینکه چند هفته‌ای Far Cry 5 صدرنشین اول بود اما نهایتا برای کل ماه آپریل به جایگاه دوم بسنده کرده. آمار فروش ساخته Ubisoft نسبت به ماه گذشته 36 درصد کاهش داشته. بازی انحصاری مایکروسافت یعنی Sea of Thieves نیز نسبت به ماه گذشته افتی 54 درصدی را تجربه کرده. در نهایت باید به این نکته نیز اشاره کرد که Yakuza 6 که در هفته ابتدایی جایگاه 24 را کسب کرده بود توانسته نسبت به Yakuza 0 که سال گذشته منتشر شده بود، فروشی 35 بیشتر را به خود اختصاص دهد. در ادامه جدول 10 بازی پرفروش‌ ماه آپریل بازار بریتانیا را مشاهده می‌کنید.

Rank Title Publisher
1 God of War – NEW Sony
2 Far Cry 5 Ubisoft
3 FIFA 18 EA
4 Mario Kart 8 Deluxe Nintendo
5 PlayerUnknown’s Battlegrounds Microsoft
6 Sea of Thieves Microsoft
7 Grand Theft Auto V Rockstar
8 Fallout 4 Bethesda
9 Super Mario Odyssey Nintendo
10 Call of Duty: WWII Activision
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − هفت =