اخبار بازی

صدرنشینی Mortal Kombat 11 در بازار آمریکا

صدرنشینی Mortal Kombat 11 در بازار آمریکا

وی جی مگ: با انتشار چارت ماهانه NPD مشخص شد بازی Mortal Kombat 11 در بازار آمریکا صدرنشینی را به خود اختصاص داده و برنده رقابت در ماه آپریل بوده است.

به گزارش وی جی مگ، در بخش مربوط به بازی‌ها ساخته فایتینگ استودیو NetherRealm موفق شد Days Gone را شکست داده و با اختلاف در رتبه اول قرار بگیرد. رقابت Mortal Kombat 11 در بازار آمریکا با سایر رقیبان خود چندان نزدیک نبوده به طوری که این بازی روی هر چهار پلتفرمی که عرضه شده است. هم‌چنین پس از بازی بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle در سال 2017، عنوان Mortal Kombat 11 اولین بازی ترد پارتی با بیشترین فروش روی Switch به شمار می‌رود. در حال حاضر این اثر دومین بازی پرفروش سال محسوب می‌شود و تنها Kingdom Hearts 3 را در بالای سر خود می‌بیند.

پس از آن، همان‌طور که اشاره شد Days Gone در رتبه دوم پرفروش‌ترین بازی‌های ماه آپریل در بازار آمریکا قرار گرفت و بدین ترتیب به موفق‌ترین اثر استودیو Sony Bend تبدیل شد. MLB The Show 19 مکان سوم را به خود اختصاص داد و هم‌اکنون در رتبه دهم پرفروش‌ترین بازی سال جای دارد.

در بخش مربوط به فروش سخت‌افزار نیز Nintendo Switch جایگاه اول را کسب کرد. کنسول هیبریدی نینتندو چه از نظر تعداد دستگاه فروخته شده و چه از نظر درآمد به دست آمده بیشترین میزان را داشته است. به طور کلی فروش سخت‌افزار در مقایسه با آپریل 2018 با افت 29 درصدی همراه شده است که ناشی از کاهش فروش تمامی کنسول‌ها در کنار Switch می‌شود. این فروش در طول سال نیز به طور کلی با افت 16 درصدی مواجه شده که با توجه به فرا رسیدن پایان طول عمر PS4 و Xbox One چندان دور از انتظار و غافل‌گیر کننده به شمار نمی‌آید.

صدرنشینی Mortal Kombat 11 در بازار آمریکا 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + 4 =