اخبار بازی

صدرنشینی PS4 و Call of Duty WW2 در ماه نوامبر بازار آمریکای شمالی

صدرنشینی PS4 و Call of Duty WW2 در ماه نوامبر بازار آمریکای شمالی

امروز بعد از چند روز ارائه گزارش‌های مختلف که خبر از موفقیت Call of Duty WW2 در بازار آمریکای شمالی می‌داد، NPD آمار نهایی مربوط فروش بازی‌ها و سخت‌افزار در بازار آمریکای شمالی در ماه نوامبر را اعلام کرد.

ماه نوامبر یکی از مهم‌ترین ماه‌های منتهی به پایان سال است که می‌تواند نشان دهنده اقتدار یک بازی و یا کنسول خاصی باشد. در این آمار که توسط Mat Piscatella یکی از تحلیل‌گران NPD به صورت رسمی ارائه شده است، آمار فروش کنسول‌ها و بازی در ماه نوامبر نسبت به سال گذشته رشدی 30 درصدی داشته است و به رقم 2.7 میلیارد دلار رسیده. فروش کنسول‌ها با 52 درصد افزایش، رشد بسیار چشم‌گیری نسبت به سال گذشته داشته است. هر سه کنسول حاضر در بازار یعنی PS4، Xbox One و Nintendo Switch فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کردند.

در این میان بیشترین سهم فروش به PS4 اختصاص پیدا کرده است اما در سمت مقابل Xbox One X بیشترین سهم از لحاظ مالی را داشته است.( توجه داشته باشید Xbox One X نسبت به مدل معمولی PS4 دویست دلار و نسبت به PS4 Pro صد دلار گران‌تر است.) نکته قابل توجه برای PS4 این است که در طول دوره حیات این کنسول، ماه نوامبر 2017 پرفروش‌ترین نوامبر برای این کنسول بوده است. PS4 در سال 2013 در ماه نوامبر به صورت رسمی در آمریکا فروش خود را آغاز کرد اما رکورد بیشترین فروش در حال حاضر به ماه نوامبر سال 2017 رسیده است.

در قسمت فروش بازی‌ها نیز همانند چیزی که در چند روز قبل خبر آن منتشر شده بود شاهد صدرنشینی Call of Duty WW2 ختم شد. لیست بازی‌های پرفروش ماه نوامبر در بازار آمریکای شمالی به شرح زیر است. طبق در آمار مربوطه فروش بازی‌های دجیتال شرکت‌های بتسدا و نینتندو در نظر گرفته نشده که با علامت ** در تصویر مشخص شدند.

صدرنشینی PS4 و Call of Duty WW2 در ماه نوامبر بازار آمریکای شمالی 1

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 1 =