اخبار بازی

صرف ‌نظر PUBG از شکایت علیه Epic Games و Fortnite

صرف ‌نظر PUBG از شکایت علیه Epic Games و Fortnite

وی جی مگ: در بازار کنونی صنعت ویدئو گیم دو بازی PUBG و Fortnite به عنوان رقبای اصلی یکدیگر در ژانر بتل‌رویال به حساب می‌آیند. این در حالی است که در ابتدای سال جاری استودیو PUBG Corps به دلیل نقض قوانین کپی‌رایت شکایتی را علیه Epic Games و Fortnite ترتیب داد. اما به نظر می‌رسد این پرونده به سرانجام نخواهد رسید.

 به گزارش وی جی مگ، براساس گزارش منتشر شده توسط Bloomberg، استودیو PUBG Corps با ارسال نامه‌ای توسط نمایندگان خود به وکلای شرکت Epic Games به صورت رسمی از شکایت خود علیه Epic Games و Fortnite صرف نظر کرده است. هیچ دلیلی برای این مسئله ذکر نشده که چرا PUBG Corps از شکایت خود منصرف شده. جزئیاتی از این موضوع به اشتراک گذاشته نشده و مشخص نیست آیا توافقی میان دو شرکت رقیب صورت گرفته است. کمپانی Epic Games هم در مورد این قضیه بیانیه‌ای صادر نکرده.

این پرونده زمانی آغاز شد که در ابتدای سال جاری شرکت PUBG Corps اظهار کرد به دلیل شباهت‌هایی که میان ساخته آن‌ها و Fortnite در ژانر بتل‌رویال وجود دارد از Epic Games بخاطر نقض قوانین کپی‌رایت شکایت ‌می‌کند. استفاده هر دو شرکت از انجین Unreal Engine برای توسعه بازی خود از جمله دلایلی بود که باعث پیچیده شدن پرونده آن‌ها می‌شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + 19 =