اخبار بازی

ضرر سه میلیارد دلاری EA در بازار سهام به خاطر مشکلات Battlefront 2

ضرر سه میلیارد دلاری EA در بازار سهام به خاطر مشکلات Battlefront 2

بحث‌ها و مشکلات به وجود آمده در مورد پرداخت درون برنامه‌ای و لوت‌باکس در Star Wars Battlefront 2 به نظر ضرر بسیار زیادی به EA وارد کرده است.

این مشکلات، انتقادات کوبنده گیمر‌ها و حتی واکنش برخی از سران سیاست‌مدار کشور‌های مختلف را به همراه داشت و حالا تمام این مشکلات به وجود آمده تاثیر خود را روی سهام EA نمایان کردند. بر اساس اطلاعات ارائه شده تا به امروز سهام EA شاهد 8.5 درصد سقوط بوده است. بسیار واضح است که بازار واکنش منفی به عرضه Battlefront 2 و تصمیم‌های EA نشان داده است. دو دلیل عمده برای این اتفاق وجود دارد. یا سرمایه‌گذاران در مورد تصمیم‌های EA در مورد پرداخت درون برنامه‌ای راضی نیستند و یا آنها نگران هستند که اتفاقات پیش آمده تاثیر منفی روی دیگر بازی‌های EA داشته باشد.

این در حالی است که تقریبا اکثر بازی‌های EA یک مدل مخصوص از لوت باکس و یا پرداخت درون برنامه‌ای مخصوص به خود را دارند. EA فعلا هیچ واکنشی نسبت به این مساله نشان نداده است اما اگر این وضعیت ادامه دار باشد مسئولان این شرکت باید به شدت نگران آینده باشند. در حال حاضر پرداخت درون برنامه‌ای از Battlefront 2 حذف شده اما بر اساس صحبت‌های امروز Blake Jorgensen باید انتظار داشته باشیم که به زودی این قابلیت به این بازی بازگردد و باید دید که واکنش گیمر‌ها و حتی بازار سهام به این تصمیم‌گیری چگونه خواهد بود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 16 =