اخبار بازی

طراحی سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog تغییر می‌کند

طراحی سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog تغییر می‌کند

وی جی مگ: به دنبال انتقاداتی فراوانی که از طراحی سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog مخصوصا پس از انتشار اولین تریلر فیلم صورت گرفت سازندگان آن خبر از تغییر طراحی این شخصیت نمادیندر فیلم لایو اکشن آن دادند.

به گزارش وی حی مگ، جف فولر کارگردان فیلم مورد بحث در توییتر خود نوشت «از بابت تمامی پشتیبانی‌ها و در عین حال انتقادات صورت گرفته ممنون هستیم. پیام شما به صورت واضح و با صدایی بلند منتقل شد. شما از طراحی سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog راضی نبوده و خواستار ایجاد تغییراتی در آن هستید. امری که صورت خواهد گرفت. تمامی افراد حاضر در کمپانی Paramount و شرکت Sega متعهد هستند تا بهترین حالت ممکن از شخصیت سونیک را برای فیلم طراحی کنند.»

پس از انتشار اولین تریلر فیلم در طول هفته گدشته، باری دیگر کاربران در فضای اینترنت انتقاداتی مختلفی را درباره طراحی این شخصیت مطرح کردند. به طوری که حتی تعدادی از طراحان گرافیکی، شخصیت فعلی را به آن صورتی که فکر می‌کردتد برای فیلم بهتر است مورد طراحی مجدد قرار دادند. طرح‌های پیشنهادی ظاهر انیمیشنی بیشتری به شخصیت سونیک می‌دادند و بیشتر نیز بر پایه‌های طراحی این شخصیت در بازی‌های این مجموعه بودند. با این حال به نظر می‌رسد انتقادات برای فیلم لایو اکشن Sonic the Hedgehog کارساز واقع شده است. اثری که قرار است در 8 نوامبر 2019 اکران شود و شامل ستارگانی چون جیم کری در نقش Dr. Robotnik، بن شوارتز در نقش سونیک و جیمز مارسدن می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − شش =