اخبار بازی

طراح Doom روی یک بازی استراتژی کار می‌کند

طراح Doom روی یک بازی استراتژی کار می‌کند

وی جی مگ: جان رومرو طراح Doom و عناوین دیگری هم‌‌چون Wolfenstein 3D و Quake به همراه استودیو شخصی‌اش تحت عنوان Romero Games همکاری را با کمپانی Paradox Interactive به منظور ساحت یک بازی جدید استراتژی ترتیب داده‌ است.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به این موضوع که رومرو به عنوان یکی از چهره‌های سرشناس و نمادین ژانر اول شخص شوتر به شمار می‌رود کار کردن این شخص روی یک IP جدید استراتژی امری قابل توجه و جالب است. کمپانی Paradox Interactive از سال 1997 و با عناوینی مثل Cities: Skylines، Crusader Kings II، Stellaris و بازی Battletech که در سال گذشته عرضه شد در حال نشر بازی‌های استراتژی بوده و بنابراین طراح Doom بهترین شریک را برای بازی جدید خود انتخاب کرده است.

اگرچه جان رومرو به همراه همسرش برندا رومرو جزو موفق‌ترین افراد صنعت بازی در دهه‌های اخیر به شمار می‌روند اما استودیو آن‌ها از زمان تاسیس تنها چند بازی موبایلی توسعه داده و منتشر کرده است. با این حال حضور برندا رومرو که سابقه کار نویسندگی برای عناوین فانتزی Jagged Alliance و Wizardry 8 را داشته در استودیو Romero Games، باعث نقطه قوت این استودیو اعضای تیم جان رومرو می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 − سه =