اخبار بازی

طرح‌هایی از مناطق مورد استفاده در بازی Battlefield 5

طرح‌هایی از مناطق مورد استفاده در بازی Battlefield 5

وی جی مگ: هرچند مسئولین DICE در معرفی اولیه بازی Battlefield 5 اطلاعات کاملی را از گیم‌پلی این اثر در اختیار مخاطب‌ها قرار دادند اما همچنان به صورت دقیق مشخص نیست که مناطق مورد استفاده در بازی Battlefield 5 شامل چه کشورهایی می‌شود. با این حال مسئله‌ای که در همان رونمایی ابتدایی نیز روی آن تاکید شد این است که بازی Battlefield 5 به سراغ نقاطی از جنگ جهانی دوم می‌رود که تاکنون کمتر مورد توجه بوده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، در همین راستا حساب کاربری بازی در توئیتر با انتشار توئیتی توضیح داده که «شما فکر می‌کنید جنگ جهانی دوم را دیده و با صحنه‌های نبرد آن آشنا هستید ؟ نروژ ؟ آفریقای شمالی ؟ این جنگ جهانی دومی هست که تاکنون هیچ‌جا در صنعت بازی ندیده‌اید» در حال حاضر طرح‌هایی تحت عنوان Concept Art Exploration برای Battlefield 5 منتشر شده اما هنوز نمی‌دانیم که این طرح‌ها در نهایت به بازی نهایی نیز وارد می‌شوند یا در حال حاضر تصمیمی برای استفاده از آنها گرفته نشده.

باید نهایتا تا اکتبر سال جاری میلادی چه سرنوشتی برای Battlefield 5 رقم می‌خورد. اثری که مراحل ساختش در استودیو DICE دنبال می‌شود و EA تصمیم دارد آن را در تاریخ 19 اکتبر (27 مهر) برای PC، PS4 و Xbox One منتشر کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − هفده =