اخبار بازی

طرح Origin Access کمپانی EA حالا شامل بازی‌های Warner Bros می‌شود

طرح Origin Access کمپانی EA حالا شامل بازی‌های Warner Bros می‌شود

وی جی مگ: شرکت EA امروز اعلام کرد طرح Origin Access شامل بازی‌های Warner Bros نیز می‌شود. براساس بیانیه منتشر شده، شش بازی انتشار یافته توسط Warner Bros از امروز به این طرح اضافه می‌شوند و تا هفته‌های آینده نیز بازی‌های بیشتری به آن افزوده خواهد شد. این نخستین باری است که کمپانی EA عناوین شرکت‌های دیگری را به طرح Origin Access خود راه می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، اعضای سرویس Origin Access می‌توانند سه‌گانه Batman Arkham و LEGO Batman را بازی کنند. EA هم‌چنین اعلام کرد به زودی پنج بازی‌ دیگر از جمله Bulletstorm، Lost Castle، Out of the Park Baseball 19، The Witness و Wasteland 2 به این سرویس اضافه خواهند شد.

اگر تاکنون عضو سرویس Origin Access نشده‌اید تا تاریخ 26 مارچ می‌توانید از نسخه آزمایشی هفت روزه رایگان آن استفاده کنید. Origin Access طرحی اختصاصی برای پلتفرم PC به مانند سرویس Xbox Game Pass شرکت مایکروسافت بوده که اعضای آن با پرداخت مبلغی به مجموعه‌ای از بازی‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد که از جمله آن می‌توان به سه‌گانه سری Dead Space و عناوین دیگری چون Dragon Age و Mass Effect اشاره کرد. مشترکین این طرح می‌توانند قبل از عرضه بازی‌ها نسخه آزمایشی آن را تجربه کرده و هم‌چنین در خرید دیجیتال خود نیز 10 درصد تخفیف دریافت خواهند کرد. لازم به ذکر است مبلغ ماهیانه این سرویس 5 دلار است.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 1 =