اخبار بازی

عذرخواهی سازندگان Animal Crossing Pocket Camp به خاطر مشکلات سرور

عذرخواهی سازندگان Animal Crossing Pocket Camp به خاطر مشکلات سرور

عرضه عنوان Animal Crossing: Pocket Camp یک روز قبل از آنچه تعیین شده بود اتفاق افتاد اما محبوبیت بازی به اندازه‌ای بود که باعث بروز مشکلات سرور شود. این بازی free to play  پلتفرم های IOS و اندروید با مشکلات قطعی اتصال و ظاهر شدن پیام اروری هنگام لاگین شدن یا بارگذاری صفحه جدید مواجه شده است.

مشکل سرورها تاحدودی حل شده البته شرکت نینتندو در پیامی داخل خود بازی، اشاره کرده که این مشکلات هم‌چنان به‌صورت متناوب رخ می‌دهد. «لطفا مطلع باشید که ما در حال بررسی موضوع هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن آن را حل خواهیم نمود. از تمامی کاربرانی که درمورد این مشکل با ما تماس حاصل کردند یا بازخورد خود را با ما در میان گذاشتند، سپاسگزاریم.»

به‌منظور عذرخواهی از بابت مشکل پیش‌آمده، نینتندو 20 عدد Leaf Tickets به پلیرها ارائه خواهد کرد. تا ماه بعدی فرصت دارید تا با لاگین کردن به داخل بازی، این Leaf Tickets را به‌دست آورید. این Leaf Ticket ها واحد پولی بازی Animal Crossing: Pocket Camp به‌شمار می‌آیند و کمک می‌کنند تا کارهای داخل بازی را انجام دهید. چنین امری به‌منظور عذرخواهی چندان بد به‌نظر نمی‌رسد. به‌خصوص که بازی به مدت یک هفته مشکل داشته است. لازم به ذکر است با لاگین کردن بازی نیز، اسکین‌هایی برای ماشین و ون به عنوان جایزه به شما تعلق خواهد گرفت.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − سیزده =