اخبار بازی

عرضه بازی South Park: The Stick of Truth تا انتهای سپتامبر برای Nintendo Switch

بازی South Park: The Stick of Truth

وی جی مگ: شرکت Ubisoft  امروز اعلام کرد که عرضه بازی South Park The Stick of Truth تا قبل از پایان ماه سپتامبر برای کنسول Nintendo Switch صورت می‌گیرد. در واقع این بازی قرار بود در ماه جولای منتشر شود ولی تصمیم Ubisoft عوض شد و در ماه سپتامبر این بازی عرضه خواهد شد.

به گزار وی جی مگ، نسخه اول از سری بازی South Park قرار نیست به صورت فیزکی برای این کنسول منتشر شود و قرار است از طریق فروشگاه Nintendo eShop برای کاربران در دسترس باشد. بعد از انتشار آخرین نسخه بازی یعنی South Park The Fractured But Whole برای کنسول Nintendo Switch در اوایل امسال، انتشار نسخه اصلی بازی نیز منطقی به نظر می‌رسد.

هنوز تاریخ دقیق عرضه South Park The Stick of Truth و یا قیمت این بازی مشخص نیست ولی شرکت Ubisoft به زودی اطلاعاتی در این مورد خواهد داد. این بازی زمانی که برای کنسول‌های PS4 و Xbox one منتشر شد، 29.99 دلار قیمت داشت که احتمالا قیمت نسخه Switch نیز همین خواهد بود.

عرضه بازی South Park The Stick of Truth اولین‌بار در سال 2014 صورت گرفت و هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one در دسترس است و به زودی نسخه Switch این بازی منتشرمی‌شود. اثری که در ابتدا برای نسل گذشته کنسول‌ها در دسترس قرار گرفته بود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + 11 =