اخبار بازی

عرضه بازی The Division 2 تا انتهای سال مالی 2019

عرضه بازی The Division 2 تا انتهای سال مالی 2019

وی جی مگ: در حین کنفرانس مربوط به ارائه گزارش سال مالی 2017-2018 مدیر ارشد بخش مالی شرکت Ubisoft آقای Alain Martinez در رابطه با برنامه این شرکت در سال مالی پیش‌رو صحبت کرد که از جمله آن می‌توان به عرضه بازی The Division 2 تا انتهای سال مالی 2019 اشاره کرد.

به گزارش وی جی مگ، براساس گفته‌های این ناشر فرانسوی، سه بازی AAA بزرگ در سال مالی جاری منتشر خواهند شد. اولین مورد The Crew 2 بوده که در تاریخ 29 ژوئن (8 تیر) انتشار می‌یابد. بازی The Division 2 و هم‌چنین یک فرنچایز معرفی نشده دو عنوان دیگر اشاره شده محسوب می‌شوند. باید توجه داشت که هم The Division 2 و هم این فرنچایز معرفی نشده تا 31 مارچ 2019 عرضه خواهند شد.

تاکنون رونمایی از دنباله و قسمت دوم The Division در نمایشگاه E3 2018 مورد تایید قرار گرفته و در کنار آن شرکت Ubisoft وعده داده است تا در همین نمایشگاه که ماه آینده در شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود از فرنچایز معرفی نشده خود نیز رونمایی می‌کند.

این کمپانی انتظار دارد تا این سه بازی در سال مالی پیش‌رو مجموعا بیش از 19 میلیون واحد به فروش برساند. لازم به ذکر است چهار بازی AAA بزرگ Ubisoft در سال مالی گذشته مجموعا 23 میلیون واحد به فروش رسانده بودند. به‌علاوه Martinez هم‌چنین توضیح داد که این کمپانی در آینده می‌تواند هر سال سه الی چهار بازی بزرگ تولید و عرضه نماید.

DualShockers

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − هفده =