اخبار بازی

عرضه بسته قابل دانلود The Resistance برای Call of Duty WW2

وی جی مگ: بعد از یک ماه انتظار نهایتا نوبت به عرضه بسته قابل دانلود The Resistance برای PC و Xbox One‌ رسید. همان‌طور که می‌دانید Activision در قراردادی با سونی بسته‌های قابل دانلود Call of Duty WW2 را زودتر برای PS4 منتشر می‌کند و همین مسئله باعث شد که با فاصله‌ای یک ماهه این بسته The Resistance‌برای PC (استیم) و Xbox One نیز منتشر شود.

به گزارش وی جی مگ، برای کسانی از جزئیات این بسته بااطلاع نیستند باید توضیح دهیم که خریداران The Resistance‌ می‌توانند با دانلود و نصب آن از سه نقشه جدید بخش چند نفره و یک چپتر اضافه در حالت زامبی بهره‌مند شوند. دو نقشه Anthropoid و Valkyrie کاملا جدید بوده و Occupation در اصل نقشه‌ای است که پیش‌تر در Modern Warfare 3‌ دیده‌ بودیم و حالا برای حضور دوباره در Call of Duty WW2 بازسازی شده.

این بسته همچنین مرحله جدیدی تحت عنوان Operation Intercept را به حالت War Mode اضافه می‌کند. مرحله‌ای که خارج از فرانسه پیگیری شده و در آن گیمر وظیفه دارد مبارزهای مقاومت که با قطار حمل می‌شوند را نجات دهد. به این نکته باید اشاره کنیم که بسته قابل دانلود The Resistance در Season Pass بازی موجود بوده و به صورت جداگانه با قیمت 14.99 دلار روی Xbox One و PC (استیم) به فروش می‌رسد.

عرضه بسته قابل دانلود The Resistance برای Call of Duty WW2

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + دوازده =