اخبار بازی

عرضه دمو برای Valkyria Chronicles 4 تایید شد

عرضه دمو برای Valkyria Chronicles 4 تایید شد

وی جی مگ: روز گذشته شرکت سگا رویدادی را در خصوص Valkyria Chronicles 4 در شهر توکیو برگزار کرد و طی آن خبری خوشی برای پلیرهایی که می‌خواهند این بازی را زودتر تجربه کنند منتشر شد. در همین راستا عرضه دمو برای Valkyria Chronicles 4 توسط ناشر بازی به تایید رسید. البته این دمو تنها از طریق شعبه ژاپنی PlayStation Store دردسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، این دمو دو روز دیگر یعنی دوشنبه 27 فبریه عرضه می‌شود و قرار است علاوه‌بر دو چپتر ابتدایی بازی یک ماموریت ویژه را نیز شامل شود. هم‌چنین این امکان را خواهید داشت تا فایل‌های ذخیره خود را به بازی اصلی منتقل کنید.

هنوز مشخص نیست که این دمو در بخش آمریکا PSN نیز انتشار می‌یابد و در حال حاضر تنها عرضه آن برای ژاپن تایید شده است. مشخص است برای دانلود و تجربه دمو Valkyria Chronicles 4 به یک اکانت ژاپن PSN نیاز خواهید داشت.

Valkyria Chronicles 4 در سال 2018 برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و Switch در اروپا و آمریکای شمالی انتشار می‌یابد. به‌علاوه عنوان نام‌برده در تاریخ 21 مارس 2018 (1 فروردین 97) برای PS4 و در تاریخی نامشخص در تابستان برای Switch در ژاپن عرضه می‌شود.

عرضه دمو برای Valkyria Chronicles 4 تایید شد

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + شانزده =