اخبار بازی

عرضه رایگان Darwin Project روی PC

وی جی مگ: یک سال از معرفی اولیه Darwin Project می‌گذرد و این بازی طی این زمان توانسته ایده‌های جالبی را در ژانر بتل رویال معرفی کند. حالا سازندگان آن در استودیو Scavenger Studio اعلام کرده‌اند که برای جذب مخاطب بیشتر قصد عرضه رایگان Darwin Project روی PC را دارند.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان بازی در جریان لایو‌استریم امروز خود رسما اعلام کردند که از این پس Darwin Project در قالب Free to Play قرار می‌گیرد و کاربرهای PC می‌توانند آن را به صورت رایگان تجربه کنند. البته به نظر می‌رسد که این طراح در کنار ساختار قبلی عرضه بازی روی PC و Xbox One که با قیمت 14.99 دلار صورت می‌گرفت، قرار می‌گیرد.

وبسایت IGN در همین راستا از مسئولین استودیو Scavenger Studio سوال کرده که آیا ساختار رایگان شامل نسخه Xbox One هم می‌شود و آنها نیز جواب داده‌اند که به زودی اطلاعات بیشتری را در این زمینه ارائه می‌کنند. برای کاربرهایی که پیش از عرضه رایگان Darwin Project این بازی را خریداری کرده‌‌اند نیز آیتم‌های پولی به صورت رایگان ارائه می‌شود. قرار است که این آیتم‌ها در روز 24 آپریل به حساب کاربرها اضافه شود. در حال حاضر Darwin Project‌ به صورت Early Access روی PC عرضه شده و بخشی از طرح Xbox game Preview روی Xbox One است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 1 =