اخبار بازی

عرضه رایگان Devil May Cry برای کاربرهای Twitch Prime

وی جی مگ: یک هفته تا عرضه Devil May Cry HD برای کنسول‌های فعلی و PC باقی مانده اما در حالا خبر از عرضه رایگان Devil May Cry برای کاربرهای Twitch Prime رسیده. مسئله‌ای که به آنها اجازه می‌دهد یک هفته زودتر از دیگران به ماجراجویی با دانته بپردازند.

به گزارش وی جی مگ، البته باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر نسخه اولیه Devil May Cry به صورت ارتقا یافته به صورت رایگان در اختیار کاربرهای PC قرار گرفته و هفته آینده دیگر گیمرها می‌توانند مجموعه Devil May Cry HD Collection را تجربه کنند. کاربرهایی که از حساب کاربری ویژه Twitch Prime استفاده می‌کنند، در حال حاضر می‌توانند با رفتن به سراغ اپلیکیشن دسکتاپ Twitch این بازی را به مجموعه خود اضافه کرده و دانلود کنند.

ماه گذشته Capcom و Twitch خبر از این همکاری دادند و قرار بود که نسخه اول Devil May Cry  در تاریخ 27 فوریه عرضه شود اما مشکلات فنی این کار را با یک هفته تاریخ مواجه کرد. بسته Devil May Cry HD Collection در تاریخ 13 مارچ برای PS4، Xbox One و PC منتشر می‌شود. بازسازی ارتقا یافته‌ای که البته برای کنسول‌های نسل پیش یعنی PS3 و Xbox 360 عرضه شده بود.

منبع: Twitch

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − 12 =