اخبار بازی

عرضه سرویس‌های ویدیویی برای Nintendo Switch در اولویت نیست

عرضه سرویس‌های ویدیویی برای Nintendo Switch در اولویت نیست

وی جی مگ: یک سال از انتشار کنسول هیبریدی شرکت نینتندو می‌گذرد و بسیاری از دارندگان آن منتظر عرضه سرویس‌های ویدیویی برای Nintendo Switch هستند که از جمله مثال‌های آن می‌توان به Netflix اشاره کرد.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به فاکتورهای Switch و پرتابل بودن آن، عرضه سرویس‌های ویدیویی چون Netflix برای آن کمی خلاف قاعده محسوب می‌شود. البته باید اشاره کرد Netflix از زمان Wii همواره از پشتیبان‌های نینتندو بوده و بسیاری از افراد روی کنسول نام‌برده ویدیو با رزلوشن 480p استریم می‌کردند.

در ژانویه گذشته یکی از مسئولان Netflix اعلام کرد در حال حاضر هیج‌ برنامه‌ای برای عرضه اپلیکیشنی از Netflix روی Nintendo Switch وجود ندارد. اما ظاهرا اکنون جزییات بیشتری به اشتراک گذاشته شده است. یک نماینده اجرایی با نام Scott Mirer از این شرکت در پرسش و پاسخی در Silicon Valley درباره علت عدم وجود این سرویس روی کنسول نینتندو توضیحاتی ارائه کرده است « در مورد کنسول Switch، شرکت سازنده آن یعنی نینتندو تمرکز اصلی خود را روی انتشار بازی گذاشته است نه استفاده از سرویس‌های ویدیویی و هم‌اکنون این مورد برای آن‌ها در اولویت نیست. هر گاه این وضعیت تغییر کند ما رابطه بسیار خوبی با نینتندو داشته و امکانات موجود برای پشتیبانی از Switch را در نظر می‌گیریم.»

لازم به ذکر است شبکه Hulu سرویسی برای پشتیبانی از Switch در ماه نوامبر گذشته منتشر کرد. باید منتظر ماند Netflix چه زمانی استفاده از سرویس شبکه خود را در اختیار دارندگان Nintendo Switch قرار خواهد داد.

منبع: Cogconnected.com

برچسب‌هاHulo Netflix nintendo Switch Wii
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − شش =