اخبار بازی

عرضه موسیقی متن Zelda Breath of the Wild تایید شد

عرضه موسیقی متن Zelda Breath of the Wild تایید شد

وی جی مگ: عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild به مانند دیگر عناوین این سری موسیقی متن ساده و مینیمالیستی و در عین حال بسیار شنیدنی دارد که تاثیر مثبتی نیز روی تجربه بازی گذاشته است. حال عرضه موسیقی متن Zelda Breath of the Wild تایید شده است.

به گزارش وی جی مگ، این خبر توسط ناشر بازی شرکت نینتندو به صورت رسمی تایید شده و موسیقی متن این بازی شامل 5 دیسک و 211 ترک خواهد بود. این بسته در تاریخ 25 آپریل (5 اردیبهشت 97) در ژاپن عرضه شده و قیمتی معادل 5 هزار ین خواهد داشت. لازم به ذکر است نسخه special edition نیز 7 هزار ین قیمت دارد. بهترین نکته آن علاوه بر محتوی بودن موسیقی متن نسخه اصلی بازی و گسترش دهنده آن، برخورداری از موسیقی متن تریلری از بازی است که سال گذشته منتشر شد و موسیقی آن نیز بسیار شنیدنی و عالی بود. این موسیقی در بازی اصلی وجود نداشت و تا پیش از آن نیز در هیچ سرویس دیگری دردرسترس قرار نگرفته بود.

5 هزار ین مبلغ آن‌چنان زیادی نبوده بنابراین می‌توانید تهیه موسیقی متن شنیدنی این بازی بزرگ را در نظر بگیرید. The Legend of Zelda: Breath of the Wild به صورت انحصاری برای دو کنسول Switch و WiiU عرضه شده است.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × سه =