اخبار بازی

عرضه نسخه جدید Need For Speed در پاییز امسال

عرضه نسخه جدید Need For Speed در پاییز امسال

وی جی مگ: امروز در جریان برگزاری آخرین نشست مالی EA، این کمپانی رسما اعلام کرد که نسخه جدید Need For Speed در پاییز سال جاری میلادی منتشر می‌شود. اثری که هنوز به صورت رسمی حتی معرفی نشده اما می‌دانیم که در تعطیلات سال 2019 روانه بازار می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، جدای از این مسئله EA اعلام کرده که نسخه جدید Plants vs Zombies نیز در حال ساخت است و در همین بازه زمانی یعنی انتهای سال جاری میلادی همراه با نسخه جدید Need For Speed منتشر می‌شود. با این تفاسیر EA خود را برای عرضه سه بازی در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر 2019 آماده می‌کند. دیگر بازی EA برای انتهای سال Star Wars Jedi Fallen Order است که در تاریخ 15 نوامبر برای Xbox One، PC و PS4 عرضه می‌شود.

اولین‌بار در جریان نشست مالی گذشته EA بود که مدیرمالی این شرکت خبر از ساخت قسمت جدید Need For Speed داده بود. از سوی دیگر باید این نکته را در نظر گرفت که هنوز مشخص نیست قسمت جدید Plants vs Zombies به صورت شوتر طراحی می‌شود یا ساختار کلاسیک دارد. چندی پیش اطلاعاتی لو رفته بود که نشان می‌داد EA مشغول توسعه Plants vs Zombies Garden Warfare 3 است اما واکنشی به این شایعه نشان داده نشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 3 =

  • هنوز nfs payback بازی نکردم ولی فکر کنم تو ای وضعیت کویری ریسینگ های واقأ آرکید خوب باشه و بشه ازش لذت برد

    • اگه میخوای از بازی های ریسینگ دیگه ای مثل Forza لذت ببری هیچ وقت سمت Payback نرو
      نسخه بعدیش هم چیز خاصی نمیشه