اخبار بازی

عرضه نسخه PS4 بازی DayZ در سال جاری

عرضه نسخه PS4 بازی DayZ در سال جاری

وی جی مگ: سرانجام نسخه Xbox One بازی DayZ از حالت برنامه Xbox Game Preview خارج شده و در ماه مارچ نسخه کامل آن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با این حال زمان عرضه نسخه PS4 بازی DayZ اعلام نشد و تنها قرار است بازی در تاریخی نامشخص در سال 2019 عرضه شود.

به گزارش وی جی مگ، به منظور انتشار نسخه کامل DayZ روی کنسول Xbox One، سازنده این اثر یعنی استودیو Bohemia Interactive اعلام کرد به‌روزرسانی‌های مختلفی را به بازی اضافه خواهند کرد. از جمله عملکرد رندرینگ ارتقا پیدا کرده، بخش ذخیره آیتم‌ها بهینه‌تر شده و تعامل با آن نیز بهتر شده، طرح‌بندی کامل جدید کنترلر که موارد جدیدی را در زمینه کنترل بازی هم‌چون نگه‌داشتن نفس، تکیه‌دادن به موانع، جاخالی دادن و بهبود کلی عملکرد آن به بازی اضافه می‌کند.

از سال 2013 تاکنون DayZ در حالت دسترسی پیش از موعد قرار داشته و پس از آن در ماه آگوست گذشته هم بازی وارد برنامه Xbox Game Preview شد. استودیو Bohemia Interactive امید زیادی داشت تا DayZ بتواند در سه‌ماهه ابتدایی سال 2019 به صورت کامل روی Xbox One عرضه شود و اکنون قرار است این امر در تاریخ 27 مارچ (7 فروردین 98) با قیمت 50 دلار صورت بگیرد. هم‌چنین سازنده بازی پیش از این اعلام کرده بود نسخه PS4 بازی DayZ همزمان با انتشار نسخه Xbox One عرضه خواهد شد اما بیانیه جدید استودیو هیچ گونه صحبتی راجع به تاریخ انتشار نسخه PS4 ارائه نکرده و تنها عرضه آن را برای سال جاری مورد تایید قرار داده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + 15 =