اخبار بازی

عرضه نهایی Black Mesa بازهم با تاخیر مواجه شد

عرضه نهایی Black Mesa بازهم با تاخیر مواجه شد

اگر در مورد Black Mesa اطلاعاتی ندارید باید بگوییم که این بازی در واقع نسخه پولیش و بازسازی شده Half-Life است که توسط مادسازی و تغییرات در حال ساخت بوده و حالا به اثری مستقل تبدیل شده است. قرار است که این بازی با نام Black Mesa به صورت جداگانه روی Steam عرضه شود.

این بازی در حال حاضر به صورت دسترسی زودتر از موعد قابل بازی است و هواداران و منتقدین بسیار از آن راضی هستند در حدی که آن را رقیب جدی نسخه اصلی بازسازی شده یعنی Half-Life: Source می‌دانند. یک مشکل بزرگ در فرایند ساخت Black Mesa وجود دارد آن هم این است که مراحل Xen هنوز به آن اضافه نشدند تا این اثر را تکمیل کنند. حالا بر اساس اطلاعات منتشر شده باید حتی بیشتر منتظر آن بمانیم.

سازندگان به تازگی اعلام کردند که:« یک‌سره به سراغ اخبار بد برویم، ما عرضه مراحل Xen را با تاخیر مواجه کردیم. ما به خاطر این تاخیر عذرخواهی می‌کنیم. ما به سختی در حال کار بودیم تا بتوانیم به قول خود که عرضه کامل Black Mesa در دسامبر بود عمل کنیم اما این محتوا واقعا حاضر نیست. ما مسئولیت این تاخیر را به صورت یک تیم بر عهده می‌گیریم. در حال حاضر تاریخ مشخصی برای انجام کار‌ها درون تیم وجود دارد و در آینده اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت. مراحل Xen تبدیل به نقطه توقف در پروژه Black Mesa شده است و چندین سال است که تیم مربوطه در حال ساخت آن است. اگر به یاد داشته باشید در Half-Life اصلی نیز از مراحل Xen به عنوان ضعیف‌ترین قسمت‌های این بازی یاد می‌شود.

منبع

برچسب‌هاblack mesa Half-Life pc steam
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 1 =