اخبار بازی

عرضه ی Mortal Kombat برای PC

gameemag

به نظر می رسد ریبوت عنوان زیبای Mortal Kombat که سال 2011 در سبک مبارزه ای عرضه شده بود و توانست به موفقیت های چشم گیری دست یابد قرار است بر روی pc نیز عرضه شود.

ناشر این عنوان یعنی Warner Bros. Interactive Entertainment اعلام کرد که Mortal Kombat Komplete Edition در تاریخ 3 جولای به صورت دیجیتالی برای pc عرضه خواهد شد.نسخه ی خرده فروشی این عنوان نیز در 6 اگوست به بازار خواهد امد.

gameemag

این عنوان بر روی pc دارای تمامی کانتنت هایی است که قبلا به صورت دانلودی عرضه شدند از جمله Skarlet, Kenshi, Rain, و Freddy Krueger .علاوه بر این تمامی حالت ها و ویژگی های نسخه ی کنسولی این عنوان در این نسخه نیز حضور پیدا خواهند کرد.

محمد صاکی

محمد صاکی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − هفت =

  • واااااااااااااااییییییییییییییییی خدااااااا دیوانه وار منتظرشم! 🙁 🙁 اصلا اشک تو چشام جمع شده الان! :دی 🙂 یعنی میشه این مورتال کامبد عزیز دل برای PC بیاد و انقده کنسولی نباشه! من از دوران تفولیت با این بازی دیوانه وار اخت گرفتم و عاشقشم! واقعا ممنون بابت این خبر فوقالعاده خوشحال کنندتون! من هر روز و هر شب تریلرهای اون رو و فیتَلِتی های اون رو از اینترنت نگاه میکردم و فقط حرص میخوردم! 🙁 هر چه سریعت بیاد ایششششالا :دی من تا 3 جولای خوابو خوراک ندارم :دی