اخبار بازی

عرضه Call of Duty Black Ops 5 در سال 2020

عرضه Call of Duty Black Ops 5 در سال 2020

وی جی مگ: در حالی که بسیاری منتظر تولید 2020 Call of Duty توسط Sledgehammer Games بودند گزارشات و اطلاعات منتشر شده بیان می‌دارند استودیو Treyarch مسئولیت اصلی ساخت نسخه مربوط به سال آینده این مجموعه را برعهده دارد و بدین ترتیب در سال 2020 شاهد توسعه و عرضه Call of Duty Black Ops 5 خواهیم بود.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از اطلاعات نشر یافته توسط وبسایت کوتاکو در ابتدا قرار بود استودیو Sledgehammer Games به همراه Raven Software نسخه بعدی Call of Duty را به دوران جنگ سرد ببرند اما پس از تغییرات ایجاد شده اکنون هر دو استودیو به صورت مشترک مسئولیت توسعه بخش کمپین تک‌نفره Black Ops 5 را برعهده خواهند داشت. ظاهرا Raven Software قرار بود به عنوان سازنده اصلی در کنار Sledgehammer برای نسخه بعدی این مجموعه اول شخص شوتر فعالیت داشته باشد اما بین دو استودیو تنش‌های متعددی به وجود آمده است. جزئیات این تنش و بحث و جدل‌ها در گزارشات اولیه به میان نیامده است.

باید یادآوری کنیم چرخه تولید این مجموعه در چند سال اخیر در هر سه سال توسط یک استودیو انجام می‌شود. در حالی که سال 2018 بازی Black Ops 4 توسط Treyarch ساخته شد سال جاری شاهد تولید عنوان جدید این مجموعه توسط Infinity Ward خواهیم بود. با این حال، در حالی که انتظار می‌رفت توسعه نسخه سال آینده برعهده Sledgehammer Games باشد اما ظاهرا شاهد عرضه Call of Duty Black Ops 5 خواهیم بود که احتمالا هم به صورت بین نسلی منتشر خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − سه =