اخبار بازی

عرضه Dark Souls Remastered برای Nintendo Switch به تابستان موکول شد

وی جی مگ: بعد از معرفی اولیه Dark Souls Remastered اعلام شد که این بازی ماه آینده برای پلتفرم‌های مختلف از جمله Nintendo Switch، PC، Xbox One و PS4 منتشر می‌شود اما اکنون خبر رسیده که عرضه Dark Souls Remastered برای Nintendo Switch به تاستان موکول شده.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که همچنان دیگر نسخه‌های Dark Souls Remastered در همان تاریخ از قبل اعلام شده یعنی 25 ماه می (4 خرداد) منتشر می‌شود اما Bandai Namco اعلام کرده که نسخه Nintendo Switch با تاخیر مواجه شده و برای عرضه در تابستان امسال آماده می‌شود. همین وضعیت برای آمیبو Solaire of Astora نیز صدق می‌کند که قرار بود همزمان با بازی اصلی در دسترس قرار گیرد. کمپانی Bandai Namco در همین رابطه توضیح داده که زمان بیشتر به سازندگان بازی اجازه می‌دهد که بهترین تجربه ممکن از Dark Souls را پیش روی کاربرهای Nintendo Switch قرار دهند.

در نهایت برای بار دیگر باید به این مسئله اشاره کرد که Dark Souls Remastered برای PC، PS4 و Xbox One بدون تغییری در زمان عرضه به دست مخاطب‌ها رسیده و کاربرها می‌توانند در تاریخ 4 خرداد آن را خریداری کنند. بازی که قرار است با تمامی محتواهای اضافه که پیش‌تر عرضه شده همراه شود و البته در زمینه گرافیک نیز ارتقا یابد.

منبع: Dualshockers

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − ده =