اخبار بازی

عرضه Middle-earth Shadow of War با بالاترین رده سنی در ژاپن

عرضه Middle-earth Shadow of War با بالاترین رده سنی در ژاپن

شرکت وارنر برادرز امروز اعلام کرد که بازی Middle-earth: Shadow of War با بالاترین درجه ی سنی در کشور ژاپن عرضه خواهد شد.

بازی Middle Earth درجه بندی سنی خود را از سوی CERO دریافت کرده است و این درجه سنی از نوع Z است. درجه سنی CERO تنها درجه بندی معتبر در ژاپن است و دادن درجه Z به این بازی به معنی است که تنها گیمرهای بالای 18 سال قادر به تهیه آن خواهند بود.

خبر خوشحال کننده اما این است که شرکت برادران وارنر قصد دارد تا این بازی را بدون هیچ کم و کاستی و در واقع بدون سانسور کردن در بازار ژاپن عرضه کند. تاریخ عرضه این بازی در ژاپن برای 12 اکتبر (20 مهر) پیش بینی شده است.

همانند نسخه ی غربی بازی،  Middle Earth از قابلیت Xbox Play Anywhere برای Xbox One و Windows 10 پشتیبانی می‌کند و ازطریق Windows Store قادر به تهیه آن خواهید بود. سازندگان تایید کرده اند که نسخه ی Xbox One X کیفیت تصویر بالاتری به نسبت سایر کنسول‌ها خواهد داشت. بازی برای عرضه در تاریخ 10 اکتبر (18 مهر) در اروپا و آمریکای شمالی برنامه ریزی شده است.

Middle Earth  اولین بازی نیست که با درجه بندی سنی CERO Z در ژاپن عرضه می‌شود چرا که قبل از این بازی Gears Of War 4  نیز با این درجه بندی سنی عرضه شده بود.

منبع

 

امید بصیری

امید بصیری

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت − سه =