اخبار بازی

عرضه No Man’s Sky برای PlayStation VR در تابستان امسال

عرضه No Man’s Sky برای PlayStation VR در تابستان امسال

وی جی مگ: در جریان استریم زنده State of Play از سوی شرکت سونی مشخص شد تابستان امسال یعنی همزمان با انتشار به‌روزرسانی Beyond، بازی No Man’s Sky برای PlayStation VR در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، به‌روزرسانی جدید عنوان نام‌برده یعنی Beyond یک به‌روزرسانی یا گسترش‌ دهنده بزرگ و جاه‌طلبانه محسوب می‌شود که بخش آنلاینی به بازی No Man’s Sky اضافه می‌کند که طی آن پلیرها می‌توانند درون دنیای بازی به جستجو پرداخته و گیمرهای دیگر و مکان‌های مختلف دیگر را مشاهده کنند. اگرچه می‌توان آن را شبیه عناوین MMO نامید با این حال توسعه‌دهنده بازی یعنی استودیو Hello Games یادآور شده که این بسته گسترش دهنده کاملا رایگان بوده و به‌علاوه شامل حق اشتراک و پرداخت درون برنامه‌ای نیز نمی‌شود.

به نظر می‌رسد عرضه No Man’s Sky برای PlayStation VR بخشی دیگر از محتویات بسته Beyond به شمار می‌رود. قابلیت‌ها و تغییرات دیگری نیز در این به‌روزرسانی به بازی افزوده می‌شود که طی هفته‌های آینده شاهد معرفی آن‌ها خواهیم بود. ساخته استودیو Hello Games برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در دسترس قرار دارد. لازم به ذکر است عرضه بازی روی سایر هدست‌های واقعیت مجازی پس از انتشار روی PlayStation VR دور از انتظار نخواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 1 =