اخبار بازی

عرضه Psychonauts in the Rhombus of Ruin برای HTC Vive و Oculus Rift

وی جی مگ: امروز استودیو Double Fine عرضه Psychonauts in the Rhombus of Ruin را برای HTC Vive و Oculus Rift تایید کرد. اعلام شده که این بازی با قیمت 19.99 دلار برای هدست‌های واقعیت مجازی اشاره شده در دسترس است.

به گزارش وی جی مگ، اولین‌بار فوریه سال 2017 بود که Psychonauts in the Rhombus of Ruin به صورت انحصاری برای هدست واقعیت مجازی Playstation VR منتشر شد. بازی که اتفاقات میان قسمت اول و دوم Psychonauts را پوشش می‌دهد. لازم به ذکر است که Psychonauts  2 در حال حاضر مراحل توسعه خود را در استودیو Double Fine پشت سر می‌گذارد و بودجه تولید آن از سوی گیمرها جمع‌آوری شد.

برخلاف نسخه اول این مجموعه که پلتفرمری سوم شخص بود، Psychonauts in the Rhombus of Ruin به صورت اول شخص دنبال شده و در آن گیمر باید پازل‌های مختلفی را حل کند. هدف اصلی گیمر در این بازی تعامل با محیط و استفاده از اجزای مختلف آن برای پیشروی در بازی است. استودیو Double Fine تایید کرده که خریداران Psychonauts in the Rhombus of Ruin برای HTC Vive و Oculus Rift در هفته ابتدایی عرضه می‌توانند از 20 درصد تخفیف بهره‌مند شوند. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای Psychonauts  2 اعلام نشده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × دو =