اخبار بازی

عرضه République VR برای Oculus Go و Samsung Gear VR

عرضه République VR برای Oculus Go و Samsung Gear VR

وی جی مگ: چندی پیش و در تاریخ 1 می 2018، سرانجام عنوان République VR برای Oculus Go و Samsung Gear VR توسط دو شرکت Camouflaj و Darkwind عرضه شد. به دنبال این موضوع سازندگان بازی ویدئویی منتشر کردند و در مورد توسعه این نسخه توضیحاتی ارائه کردند.

به گزارش وی جی مگ، در این ویدئو یکی از سازندگان بازی توضیح می‌دهد که تیم سازنده تا چه اندازه تلاش کرده و سخت کار کرده تا بتواند به سطح گرافیکی بالایی که در نسخه اصلی آن نیز مشهود بوده و مکانیک‌های منحصر به فرد آن روی پلتفرم واقعیت مجازی دست پیدا کند. روی هر دو پلتفرم Oculus Go و Samsung Gear VR، عنوان République VR شامل تمامی اپیزودها و بسته‌های الحاقی که برای بازی اصلی منتشر شد بوده و از طیف وسیع‌تری از کنترل‌های مختلف نیز بهره می‌برد.

Paul Alexander یکی از طراحان بازی در ادامه گفت که یکی از چالش‌هایی که تیم سازنده در هنگام توسعه این نسخه با آن مواجه شده دستیابی به عملکرد ثابت و بدون نقص بوده است. برای رسیدن به این منظور برخی از منابع با تغییرات اساسی و بازسازی همراه شده است. تجربه این عنوان با استفاده از VR به معنی است که پلیر بخش بیشتری از محیط را در میدان دید خود دارد بنابراین تعامل با آن نیز باید مطلوب باشد.

عنوان République هم‌اکنون برای iOS، PS4 و PC در دسترس است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 15 =