اخبار بازی

عضویت آنلاین پولی Nintendo Switch به تعویق افتاد

عضویت آنلاین پولی Nintendo Switch به تعویق افتاد

در ماه جولای بود که شرکت نینتندو توضیحاتی در مورد Nintendo Switch Online، سرویس پولی کنسول Nintendo Switch ارائه کرد. این سرویس در ابتدا قرار بود به همراه عرضه عنوان Splatoon 2 منتشر شود اما از آن زمان هنوز خبری از انتشار این سرویس نشده است.

طبق اعلام شعبه ایتالیا نینتندو، این سرویس اشتراک پولی در پاییز سال 2018 دردسترس قرار می‌گیرد. این زمان، تاخیر بسیار طولانی نسبت به تاریخ ابتدایی عرضه این سرویس محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد شرکت نینتندو با این سرویس با مشکلات فراوانی روبه‌رو شده است. ممکن است آن‌ها در حال رفع ایرادات زیرساختی این سرویس باشند یا شاید حتی در حال اضافه‌کردن امکاناتی جدید به آن بوده تا بتوانند پلیرها را به سرویس Nintendo Switch Online جلب نمایند.

برای آنانی از که ویژگی‌های معرفی شده برای این سرویس اطلاعی ندارند، Nintendo Switch Online شامل موارد زیر می‌شود:

  • انجام بازی‌ها به صورت آنلاین روی کنسول Nintendo Switch

شما می‌توانید عناوین چند نفره coop و رقابتی را به صورت آنلاین و با تهیه یک اکانت نینتندو بازی کنید. قابلیت بازی آنلاین برای دارندگان کنسول Nintendo Switch هم‌اکنون رایگان بوده تا زمانی که سرویس پولی ما در سال 2018 عرضه شود. پس از آن برای تجربه آنلاین بازی‌ها باید اشتراک Nintendo Switch Online را تهیه کنید.

لازم به ذکر است این قابلیت تنها برای کنسول Nintendo Switch بوده و کنسول‌های WiiU و 3DS را شامل نمی‌شود.

  • اپلیکیشن مربوط به سرویس Nintendo Switch Online

اپلیکیشن مخصوص سرویس Nintendo Switch Online که به گونه‌ای طراحی شده تا بتواند تجربه شما از این سرویس و بازی‌های آنلاین آن را بهبود ببخشد.

  • دعوت از دوستان به چت صوتی هنگام انجام بازی‌ها

با استفاده از اپلیکیشن مخصوص این سرویس، می‌توانید به دوستان خود برای بازی کردن به صورت آنلاین دعوت بفرستید. هنگامی پلیرهای دیگر به شما ملحق شدند، می‌توانید با آن‌ها ارتباط صوتی برقرار کنید.

  • دسترسی به انجام بازی‌های کلاسیک Nintendo

مشترکین این سرویس، به تلفیقی از بازی‌های کلاسیک نینتندو به مانند Super Mario Bros. 3، Dr. Mario و Balloon Fight دسترسی پیدا خواهند کرد.

  • تخفیفات فروشگاه دیجیتالی Nintendo eShop

دارندگان اشتراک این سرویس می‌توانند از تخفیفاتی برای بازی‌ها و محتویاتی دیگر بهره‌مند شوند.

قیمت‌گذاری این سرویس نیز به شرح زیر است:

عضویت یک ماهه 4 دلار

عضویت سه ماهه 8 دلار

عضویت 12 ماهه 20 دلار

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + 9 =