اخبار بازی

عضو سابق Crystal Dynamics و Activision به Microsoft پیوست

وی جی مگ: مایکروسافت طی چند ماه گذشته افراد بسیاری را از صنعت بازی‌های ویدئویی جذب کرده تا در نهایت شرایط را برای تولید بازی‌های انحصاری بیشتر برای پلتفرم‌های خود آماده کند. در همین راستا به تازگی اعلام شده که عضو سابق Crystal Dynamics و Activision به این کمپانی اضافه شده‌.

به گزارش وی جی مگ، مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرده که درل گلگر نایب رئیس ارشد Activision و رئیس سابق استودیو Crystal Dynamics به این کمپانی ملحق شده. گلگر در اصل به مجموعه تیم مدیریتی Microsoft games Studios افزوده شده و احتمالا اخبار بیشتری از فعالیت او را در جریان برگزاری نمایشگاه E3 2018‌ دریافت می‌کنیم.

مدتی است که مدیران مختلف مایکروسافت از بازی‌هایی همچون Zelda و Horizon تمجید کرده و هیچ بعید نیست که قصد ساخت بازی اکشن ماجراجویی با ساختار مشابه انحصاری‌های نینتندو و مایکروسافت را داشته باشند. در حال حاضر اطلاعات خاصی از پروژه‌های معرفی نشده مایکروسافت در دسترس نیست اما انتظار می‌رود که این کمپانی برای Xbox One در نمایشگاه E3 2018 بازی‌های جدیدی همچون Halo و Gears of War را معرفی کند. باید در نهایت چند هفته‌ای انتظار کشید و دید که وضعیت این کمپانی بعد از نمایشگاه E3 2018 به چه شکلی رقم می‌خورد و آنها برای چند سال انتهایی نسل جاری کنسول‌های خانگی چه برنامه‌ای دارند.

منبع: مایکروسافت

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − شش =