اخبار بازی

عضو سابق Ubisoft: امسال همه بازی‌های شوتر بخش بتل رویال دارند

عضو سابق Ubisoft: امسال همه بازی‌های شوتر بخش بتل رویال دارند

وی جی مگ: عضو سابق Ubisoft متعتقد است در سال جاری همه بازی‌های شوتر بخش بتل رویال خواهند داشت. این روز‌ها بتل رویال به ترند اصلی صنعت ویدیوگیم تبدیل شده است. اگرچه این بخش یک ژانر جدید نبوده اما محبوبیت عناوینی چون PUBG و Fortnite مقدمه‌ای بر همه‌گیر شدن این بخش بوده است. روز به روز بازی‌های بیشتری با محوریت این بخش که به نوعی حالتی از PvP به شمار می‌آید معرفی می‌شوند.

به گزارش وی جی مگ، Creative Director سابق Ubisoft Montreal آقای Alex Hutchinson به تازگی نظرات خود را در توییتر در رابطه با این موضوع به اشتراک گذاشته است. او مدعی است که استفاده از بخش بتل رویال به این زودی‌ها کاهش نمی‌یابد. «بتل رویال یک ژانر جداگانه محسوب نمی‌شود. بلکه به مانند death match یک بخش به شمار می‌آید که به راحتی می‌توان آن روی تمامی عناوین شوتر حال حاضر بازار نیز پیاده‌سازی کرد. امسال تمامی بازی‌های شوتر به مانند CoD و BF از بخش بتل رویال استفاده خواهند کرد.»

با توجه به سخنان Hutchinson که پیاده‌سازی این حالت در عناوین شوتر چندان کار سختی نیست تعجبی وجود ندارد که چرا بسیاری از سازندگان تصمیم گرفته‌اند تا از بتل رویال در عناوین خود بهره ببرند. حتی عنوانی چون Fortnite که به موفقیت و محبوبیت عظیمی دست پیدا کرده است توسعه آن تنها دو ماه به طول انجامید.

این مسئله تا جایی حائز اهمیت شده که Cliffy B پس از شکست پروژه Lawbreaker، بازی جدید خود را که Radical Heights نام دارد را با تمرکز روی بخش بتل رویال توسعه داده است. هم‌اکنون شایعاتی بسیاری شنیده می‌شوند که دو نسخه جدید CoD و BF که قرار است در سال جاری منتشر شوند از حالت بتل رویال برخوردار خواهند بود.

منبع: Comicbook.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − شش =