اخبار بازی

عضو سابق Visceral Games: تعطیلی استودیو به نفع ما بود

عضو سابق Visceral Games: تعطیلی استودیو به نفع ما بود

چند روز قبل EA استودیوی Visceral Games را برای همیشه تعطیل و پروژه Star Wars در حال ساخت این استودیو که توسط Amy Hennig کارگردانی می‌شد را کنسل کرد. بعد از اینکار تمام انگشت‌های اتهام به سمت EA نشانه رفت که آنها علاقه‌ای به ساخت بازی تکنفره داستانی ندارند و به همین خاطر این اثر کنسل شده است.

البته در گزارشی که خبر آن نیز امروز منتشر شد مشخص شد که مشکلات بسیار بیشتر و عمیق‌تر از چیزی بود که قبلا در رسانه‌ها مطرح شده بود. همانطور که در گزارش اشاره شده بود سریالی از اشتباهات و تصمیم‌های نادرست باعث شده بود که فرآیند بازی با مشکلاتی عجیب و غریب همراه شود که تقریبا ساخت و اتمام پروژه را غیرممکن کرده بود. یکی از دلایلی که این پروژه با مشکلات زیادی مواجه شد نام Star Wars بود. Amy Hennig در ناتی‌داگ روی Uncharted کار می‌کرد که می‌توانست هر مدلی و در هر دنیایی ساخته شود اما ساخت Star Wars به گونه‌ای است که حتی کوچکترین جزئیات آن نیز باید با Disney هماهنگ سازی شود که شاید چندین ماه وقت ببرد.

یکی از اعضای سابق Visceral Games اعلام کرد که:« خیلی‌ها فکر می‌کنند که کار کردن روی یک بازی Star Wars بسیار جالب و هیجان انگیز است اما در واقعیت خسته کننده است.» حتی موفقیت Star Wars Battlefront نیز وضعیت را بدتر کرده بود. قرار بود که EA Motive به Visceral در ساخت بازی کمک کند اما آنها به ساخت بخش تک‌نفره Star Wars Battlefront 2 مشغول شدند. بعد از آن استودیوی EA Vancouver به تیم سازنده اضافه شده که مشکلات بیشتری را به فرآیند ساخت بازی اضافه کرد و در نهایت پیشرفت بسیار کمی صورت گرفت.

این عضو سابق در مورد Amy Hennig گفت:« او هر بار ایده‌های بسیار عالی از داستان و تم بازی ارائه می‌کرد و در سمت مقابل مسئولان EA از او سوال می‌کردند که FIFA Ultimate سالانه میلیارد‌ها دلار سود دارد، شما برای انجام این برنامه چه نقشه‌ای دارید؟» EA هم تصمیمات نادرست بسیار زیادی در فرآیند ساخت این بازی اتخاذ کرده بود. کنسل شدن این پروژه از مدت‌ها قبل توسط کارمندان این استودیو حدس زده شده بود و آنها معتقد بودند که EA راهی به جز تعطیل کردن استودیو نیز نداشت. یکی از کارمندان نیز اشاره کرد که تعطیلی این استودیو توسط EA لطف بزرگی به همه ما بوده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − ده =