اخبار بازی

علاقه بازیگر Superman به حضور در سریال The Witcher

علاقه بازیگر Superman به حضور در سریال The Witcher

وی جی مگ: بازیگر فیلم Superman یعنی Henry Cavill به تازگی اعلام کرد که به بازی در نقش Geralt در سریال شبکه Netflix یعنی The Witcher علاقه‌مند است. در صحبتی با وب‌سایت IGN که در مورد فیلم Mission Impossible Fallout  بود، Cavill گفت که بازی The Witcher 3 Wild Hunt را دوباره بازی کرده و به این سری بسیار علاقه‌مند است.

به گزارش وی جی مگ، از Cavill در مورد بازی در نقش Grealt سوال شد و او با اشتیاق زیادی جواب داد که این نقش می‌تواند بسیار شگفت‌انگیز باشد. او گفت به غیر از انجام دادن این بازی، کتاب‌های اوریجینال این سری که توسط Andrzej Sapkowski نوشته شده را نیز خوانده است. داستان سری The Witcher نیز از همین کتاب الهام گرفته شده است.

Netflix هنوز اعلام نکرده است که چه کسی قرار است به عنوان بازیگر  Geralt در این سریال ایفای نقش کند. البته به غیر از Cavil بازیگر‌های دیگر مانند Anson Mount، Mads Mikkelsen و Josh Holloway نیز گزینه‌های مناسبی برای این سریال هستند.

از آنجایی که شخصیت Geralt زیاد احساساتی نیست، ایفای نقش او نمی‌تواند دشوار باشد. به هرحال هرکس که بخواهد نقش Geralt را برعهده بگیرد باید در شکل و شمایل superman باشد چرا که باید به اندازه او برای کشتن هیولاها سریع و قدرتمند باشد.

باید گفت شخصیت‌های دیگری هم وجود دارند که هنوز نمی‌دانیم چه کسانی قرار است برای آن‌ها ایفای نقش کند مانند Triss Merigold، Yennefer  و Ciri. امیدواریم بازیگر‌های خوبی برای این سریال انتخاب شود تا این سریال به اندازه کافی جذاب شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − پنج =